Żywiec Zdrój przekazał do recyklingu wszystkie banery reklamowe z kampanii „Zrównoważona przez naturę”, tym samym dając im drugie życie. 2300 m2 materiału winylowego wykorzystanego do ich produkcji trafiło na rzecz Fundacji Zielony Ład zajmującej się działaniami na rzecz ochrony środowiska. W najbliższym czasie powstaną z niego wielorazowe torby na zakupy i nie tylko! Dochód z ich sprzedaży zostanie w całości przeznaczony na cele statutowe fundacji.
Kampania „Zrównoważona przez naturę” oprócz pokazywania unikalnego pochodzenia i cech wody Żywiec Zdrój miała na celu promowanie właściwych nawyków w zakresie segregacji odpadów i ich recyklingu. W maju 2020 wystartowała kopia telewizyjna przygotowana w 100% z istniejących już materiałów, teraz do ponownego przetworzenia trafia całość materiału wykorzystanego do produkcji banerów reklamowych. Tymi działaniami marka chce zwrócić uwagę na fakt, że każdy surowiec zasługuje na to, by dać mu drugie życie.
– Troska o naturę jest nieodłącznym elementem strategii naszej firmy. Od lat podejmujemy działania, by zminimalizować nasz wpływ na środowisko naturalne. Naturalnym było więc dla nas, że wszystkie wyprodukowane na potrzeby kampanii materiały muszą zostać ponownie przetworzone. Cieszymy się, że oprócz możliwości ich recyklingu możemy przekazać je na rzecz Fundacji Zielony Ład, której proekologiczne działania pozostają w zgodzie z naszymi aktywnościami – mówi Klaudia Krawczyk, Brand Manager Żywiec Zdrój.
Kampania outdoorowa „Zrównoważona przez naturę” prowadzona była przez cały lipiec w głównych miastach Polski. Do produkcji bannerów reklamowych wykorzystano 2300 m2 materiału winylowego,
z którego powstaną torby wielokrotnego użytku. Dochód z ich sprzedaży zasili konto fundacji Zielony ład działającej na rzecz ochrony środowiska naturalnego.
źródło / Żywiec Zdrój
zdjęcie / signs.pl (Kampania outdoorowa Kraków)